Restaurace modřanská archa

Náměty a připomínky

Náměty a připomínky

Posted on

Jste-li spokojeni s poskytnutou nabídkou restaurace Modřanská Acha a hodláte svoji spokojenost vyjádřit poděkováním nebo  zaslat svá sdělení, náměty nebo  připomínky, můžete tak učinit zde.

27 comments on “Náměty a připomínky
  1. Radek on said:

    Profesionální obsluha, příjemné prostředí a jídlo nemající chybu. Takový prožitek bychom rádi měli v každém podniku.

  2. Andrea on said:

    Ukázka toho, jak má vypadat restaurace na úrovni – perfektní jídlo z kvalitních surovin, velmi příjemné prostředí a ještě příjemnější obsluha.
    Za mě určitě 100% a určitě doporučuji navštívit.

  3. Barbora on said:

    Dobry den, Do restaurace chodime pravidelne s manzelem i synem vetsinoj na poledni menicka. Moc chvalim skladbu jidel v jidelnicku obcas je problem si vybrat neb vse zni lakave. Jidlo je vynajici, opravdu luxusni. Obsluha mila a schopna. Jen tak dal.

    • admin on said:

      Moc Vám děkujeme a jsme moc rádi, že Vám u nás chutná. Již pro Vás připravujeme věrnostní karty. S pozdravem Archa.

  4. Alča a Marian on said:

    Dnes jsme k Vám zavítali na večeři a musíme jen chválit. Příjemné prostředí, milá a rychlá obsluha, která dokáže poradit s výběrem a lahodně vynikající jídlo.
    Špíz z vepřové panenky prokládaný drůbežími jatýrky v tyrolské slanině s červenou cibulí a krémovými bramborami měl výtečnou chuť a vůni.
    Kuřecí prsíčko s čedarem podávané na krémovém listovém špenátu byl díky rozpuštěnému sýru uvnitř krásně šťavnatý, špenát výborně dochucený.
    Obě jídla barevně ladila a byla to pastva pro oči i pro jazyk.
    K tomu výtečná domácí malinovka.
    Určitě opět brzy zavítáme.

    • admin on said:

      Jsme velice rádi, že se Vám u nás tak líbilo. Velice nás to těší. Děkujeme a budeme se na Vás těšit.

  5. Barbora on said:

    Dobrý den,
    Vaše restaurace se mi velice líbí, co se prostředí týče, obsluha je prekfektní, ale! ALE! I když bych k Vám ráda chodila pravidelně na obědy či večeře, nemůžu, neboť ve svém menu máte příliš málo bezmasých jídel. A to se bohužel týče i poledního menu. Občas se tam objeví nějaké ty francouzské brambory, jinak nic moc. Což je škoda. Když byste tam zapojili vždy alespoň jedno jídlo pro vegetariány, určitě u Vás budu na obědě sedět týden co týden.
    Btw, Vaše špenátová brambora zapékaná čedarem je ovšem fakt nom nom!

  6. Dan on said:

    Chodím do Archy od vzniku a za poslední cca půl rok je tam jeden znatelný mínus – nejdou jim omáčky ač tomu tak nebývalo. Cca před měsícem jsem tam měl roštěnou, maso super ale omáčka nic moc a lehce přesolená. Minulý víkend jsem tam měl rajskou a taktéž, maso super ale omáčka nic moc, taktová chuťově tupá a nic moc. Zkrátka je zde zjevné, že omáčka chce trochu víc než minutka….

    • admin on said:

      Dobrý den
      omlouvám se, že reaguji takto pozdě. Velice si vážíme Vašeho komentáře, protože když nám nenapíšete těžko můžeme chyby odstranit. Je ostuda že jsme se zhoršili v omáčkách, když právě ty jsou základem české kuchyně. Slibuji, že na nich zapracujeme a doufám že příště Vám už budou chutnat.
      s pozdravem
      David Šváb
      Modřanská Archa

  7. Dan on said:

    dnes jsem sem dal kritický komentář a byl smazán – koukám že si zde necháváte jen pochvalné – jste trapní

  8. Oto on said:

    Dobrý den, dne 22.7. 2015 jsem byl u vás na večeři (účtenka č. 56032) a dali jsme si m.j. i 2 x tatarský biftek. Bohužel Vám musím sdělit že jsem horší v životě nejedl. Podstatnou chybou bylo že v jídelníčku nemáte uvedeno že je již namíchán kuchařem a byl tedy ochucen dle jeho chutí. Nebyla mě dána možnost, tak jako v jiných restauracích, “ udělat“ si ho dle
    vlastního uvážení. O situaci jsem informoval obsluhující slečnu a chtěl jsem mluvit s někým z vedení restaurace, bylo mě sděleno že se zde majitel/provozovatel/ již nenachází a tak jsem jí požádal aby mé výhrady alespoň sdělila kompetentní osobě.
    Jinak k samotnému tataráku, namíchání mě nevyhovovalo, barva směsy šedá a dle pevnosti přidané cibule byl zřejmě
    připraven již dopředu a mé porce po objednání pouze odebrány. Byl již prostě zoxidován. Jsem obyvatel Modřan a chodím k Vám do restaurace častěji a proto mě úroveň tohoto “ pokrmu “ dost vyvedla z míry, neb jsem jinak spokojen. Myslím že by jste měli tatarák podávat nenamíchaný aby zákazník viděl kvalitu a čerstvost tak drahého masa, žloutku atd. a prostě si ho mohl udělat sám. Není-li to možné pak by mělo být na jídelníčku uvedeno že je již namíchán. Ještě taková technická poznámka, zajímalo by mě jak kuchař určí váhu 100g masa z dopředu namíchané směsy. V zájmu zákazníků doporučuji nabízet tatarský biftek nenamíchaný, jak je desítky let zvykem v jiných restauracích.
    Děkuji za odpověď, i nadále zůstávám Vašim zákazníkem.

    • admin on said:

      Dobrý den
      velice se omlouvám, že odpovídám tak pozdě, ale měli jsme problém s administračním rozhraním a nemohli jsme odpovídat.
      Co se tatarského bifteku týče, tak ho mícháme až v momentě, kdy je objednám. Nikdy není namíchán dopředu a potom odebírán. Bylo špatné takto plítvat s tak drahým masem. Žloutky v tomto případě používáme pasterované, aby nemohlo dojík k nějakým komplikacím. Ve Vašem případě udělala obsluha velkou chybu, že Vás o skutečnosti že je tatarký bihftek již namíchán neinformovala, tak jak to má vždy dělat. Aby k tomuto již nedocházelo, jsme na Váš podnět uvedli do jídelního lístku, že tatarský biftek servírujeme již namíchaný. Pokud si to host nepřeje, velice rádi servírujeme nenamíchaný.
      Dovolte tedy abych se Vám ještě jednou omluvil za chyby které jsme při servírování tatarského bifteku udělali a doufáme, že nám i nadále zůstanete věrný příště již budete s jídly u nás spokojen
      S pozdravem
      David Šváb
      Modřanská Archa

  9. Jan Kořínek on said:

    Dobrý den,
    obracím se tu na Vás se stížností na výčepního, který měl směnu v neděli 4.10. 2010. Už potřetí jsem měl tu smůlu, že když jsem k vám zašel na pivo, točil právě tento člověk, kterého už s kamarádem zoveme „podmírák.
    Víte, vadí mi, když se musím už před vypitím prvního piva cítit okrádán, namísto toho, abych si s kamarádem mohl příjemně poklábosit. Myslím si, že jako platící host, se mám cítit příjemně a uvolněně a ne od první chvíle řešit, jak s takovým jevem naložit.
    A co je nejhorší? Když jsem vznesl stížnost a za tímto výčepním si osobně došel, tvářil se kysele, že ho vlastně nejspíš otravuju, půlitr sice dotočil, ale neomluvil se a další pivo, objednané opět od stolu a prostřednictvím obsluhy, natočil opět pod míru. Mám si chodit nechat dotočit každé pivo? No to snad ne….
    A to, co je opravdu tristní, je skutečnost, že se toto chování opakovalo i po mé druhé a dokonce i třetí návštěvě Archy. Podotýkám, ženavíc pokaždé byla společná útrata zhruba okolo 400 Kč. A to za takové jednání?
    Proto jsem se rozhodl nekompromisně vyjádřit tuto stížnost. Mrzí mě, že deset minut od domova mám tak zajímavý podnik, do kterého už ale kvůli jednomu sprostému výčepnímu, s typicky „čecháčkovským“ jednáním, nechci chodit, nedoporučím jej přátelům a našel jsem si proto jinou alternativu.
    Protože jsem ale srdcem stále idealistický optimista, doufám, že to tak snad nebude muset být napořád…
    Zdravím
    Mga. Jan Kořínek

    • admin on said:

      Dobrý den pane Kořínku
      velice se Vám omlouvám za chování (okrádání) našeho zaměstnance. Velice rázně mu vysvětlím, že jestli u nás chce nadále setrvat, nebude se toto opakovat. Nabádám zaměstnance k tomu, že host se u nás musí cítít příjemně a spokojeně a pokud je šizen na pivu, nikdy tomu tak nebude.
      Věřte že jako majitel obětuji měsíčně nemalé množství piva jako kompenzaci na ztráty, aby k čepování podmíry nedocházelo a stejně se tak děje. Požádám manažarky aby zvíšíly kontroly na správné čepování míry piva.
      Doufám že tento nešvar odstraníme a Vy pokud nám dáte ještě šanci se u nás s ničím takovým již nesetkáte.
      S pozdravem
      David Šváb
      Modřanská Archa
      +420 606 84 74 99

  10. Jana on said:

    Chodim do restaurace Archa jen kdyz nemam času nazbyt. A musim bohužel říci že chování personálu je dosti nevhodné. Vaření je opravdu jako z pytlíku a k tomu ještě studené. Nechci být nepříjemná,ale čekání na cisnici i 10 minut, když je lidí v restauraci málo,to už je opravdu arogantní chování personálu. Jediná číšnice která je vcelku slušná je jedna blondýna ostatní jsou k ničemu.

    • admin on said:

      Dobrý den paní Čermáková
      Velice se omlouvám za chování našeho personálu. Trochu mne to zaráží, jelikož má obsluha nad sebou vždy přímého nadřízeného (managera) který má práci koordinovat a personál neustále popohánět k činnosti. Co se kuchyně týče tvrzení že vaříme z pytlíku však pravdivé není, všechny pokrmy které podáváme připravujeme v restauraci a polotovary opravdu nepoužíváme. Odpovědné osoby na toto důrazně upozorním, aby se tak již nestávalo.
      S pozdravem David Šváb
      Mdořanská Archa

  11. Mr.Pušíček on said:

    Dobry den,

    nejdrive tedy k tomu jak jsem u Vas spokojen: za ty prachy perfektni gablik i Pilsner, nikdy jsem nemel problem s personalem, ani s mirou, s tim ze na obedy nechodim.

    Ted tedy k tomu jak se tady stavite k lidem: obdivuji Vas a vase umeni verejne internetove komunikace. Osobne nechapu kam ve Vasem okoli, tito nespokojenci chodi na lepsi Plzen s dobrou mirou. Netvrdim, ze je nikdy nikdo neokradl, ale Plzen se spravne cepuje na tzv. mokrou penu, cili stezovat si muzete, az po tom co pena opadne. V okoli povazuji za uplny etalon Domyno rest a kunraticky Lokal. Obe jsou tankovny, cili to ze vy cepujete sudovou Plzen, ktera je jedna z mala spravne osetrena a nacepovana, je pro mne jasne znameni, ze sudovou Plzen na horni „styrce“ nikdo lepsi nema. Jestli to tady nekdo cte a ma jiny nazor, tak se rad necham inspirovat.

    S pozdravem

    • admin on said:

      Dobrý den pane Pušíček
      velice děkuji za Váš názor a Váš profesionální přístup. Máte pravdu, plzeň se opravdu čepuje s mokrou pěnou ze které dojde velká část piva.
      Přijďte na piffčo. Velice rád si ho s Vámi dám
      S pozdravem
      David Šváb
      Modřanská Archa

  12. Markéta on said:

    Dobrý den,
    včera jsem navštívila Vaši restauraci a bohužel veliké zklamání. Polévka s játrovými knedlíčky byla sice výborná, ale z inzerovaných nudlí jsem nenašla ani jednu. Čaj z ČERSTVÉHO zázvoru neobsahoval téměř žádný zázvor (3 malé nudličky). Na můj dotaz, zda nedošlo k omylu mi servírka odvětila, že tam toho zázvoru mám až dost a že je tam přeci zázvorový sirup???

    • admin on said:

      Dobrý den Markéto
      předem se Vám chci omluvit, že reaguji s tak velkým spožděním.
      za chybějící nudle se omlouvám, bylo to selhání jedince, jelikož normálně nudle do polévky dáváme…
      co se týče zázvorového čaje, ikdyz jsme dávali zázvoru více, nebylo to dost silné a tak jsme se začali chuť podporovat zázvorovým sirupem. Je to chyba, když píšeme že se jedná o čerstvý zázvorový čaj a napravíme jí…
      s pozdravem
      David Šváb
      Modřanská Archa

  13. Radka on said:

    zdravím,
    na oběd k Vám chodím 4 dny v týdnu, v Modřanech pracuji. Jídlo je většinou dobré a chutné, někdy to nevyjde, ale to se stane…co mě ale zaráží je chování personálu, když se mě servírka zeptá, zda mi chutnalo a já odpovím, že „moc ne“ tváří se řekla bych dost nevhodně a stejně mi případá, že ji můj názor nezajímá! Tak ať se prosím tedy neptá ! A co mě ještě víc zveda za židle je to, když pospíchám, víte, mám na oběd 30 min, z toho mi cca 10 minut zabere chůze a kdyz je v restarauci plno a vím, že to bude trvat déle, tak poprosím o zaplacení účtu hned po té co si objednám a nebo v průběhu pojídání pokrmu. No, ale to zažívám reakce ! Nemám zapotřebí, aby po mě servírka pořvávala musíte počkaaaat, apod. že se ostatní u stolu otáčí! Jak kdybych požadovala nevím co, nestalo se mi to poprvé…Vím, že je v době oběda na personál kladen velký nápor, a tím to si servírka hodně uleví, ale já nejsem povinna toto snášet, já jsem Vás zákazník a host ! a za vege jídla se taky přidávám :) obzvláš v létě, to na 6x česká a poctivá jídla člověk moc chut nema..

    • admin on said:

      Dobrý den Radko
      moc se Vám omlouvám že reaguji s tak velkým spožděním a také se omluvám za chování našeho personálu. Škoda, že nevím o kterou osobu se jednalo konkrétně, potrestal bych jí.
      Velice sí vážím této Vaší zprávy a budu se snažit chyby odstranit.
      S pozdravem David Šváb
      Modřanská Archa

  14. Jan Lipšanský on said:

    Dobrý den, vrátí se do restaurace nabídka ještě jiných piv, než je Plzeň a Gambrinus? Vím, že občas máte Klíč, ale jednu dobu jste nabízeli piva ze Zemského pivovaru, a ta mi třeba moc chutnala. Vrátí se tedy? Díky za odpověď.

    • admin on said:

      Dobrý den
      Klíč se snažíme mít skoro pořád…..
      Jelikož jsme v programu Volba sládků, vždy první týden v měsíci nabízíme speciál plzeňského prazdroje a poté vždy opět narazíme Klíč.
      Je pravda, že v měsíci říjnu je jako speciál nefiltrovaná plzeň, která bývá pouze 3x do roka a proto bude asi o něco déle než jen první týden v měsíci….
      Speciál od Zemského pivovaru jsme měli, ale vždy když nemáme Klíč, je mnoho našich zákazníků nastvaných, proto se snažíme mít ho co nejvíce
      S pozdravem
      David Šváb

  15. Marcela on said:

    Výborná restaurace, útulné a zároveň vzdušné prostředí s pěkným sezením a osvětlením, obsluha příjemná, výběr piva, dobré jídlo. Co víc si přát.

    • admin on said:

      Dobrý den
      velice děkujeme za pochvalu a hodnocení.
      těšíme se na Vaší další návstěvu
      s pozdravem
      David Šváb

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>